سرمایه‌گذاری ۴۰ هزار میلیارد تومانی در دوره ششم شورای مشهد شناسایی ۲۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل در خراسان رضوی| ساماندهی سالمندان متکدی در دستورکار قرارگاه اجتماعی مشهد رضایت مندی زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی از خدمات نوروزی شهرداری مشهد حسامی: حل مسائل اساسی شهری باید ازجمله اهداف زیست‌بوم نوآوری باشد مدیریت شهری مشهد از برنامه‌های خلاقانه و نوآورانه حمایت می‌کند اعزام کاروان ۳۰۰ نفره راهیان نور شهرداری مشهد به مناطق عملیاتی غرب کشور نگرانی از حمله ملخ‌ها به روستا‌های مشهد، بی‌اساس است | اعلام آخرین وضعیت از مناطق درگیر رونمایی از مدل بهینه زیست‌بوم نوآوری مدیریت شهری مشهد + فیلم طراحی و اجرای مدرن‌ترین زمین بازی کودکان در مشهد | تلفیق بازی، یادگیری و خلاقیت راه‌اندازی زیپ لاین، کابل گلایدر، دوچرخه کابلی و پل ماجراجویی در چهار بوستان بزرگ مشهد قصه ناتمام دیوارهای شهرک شهید بهشتی مشهد | ماجرای دیواری که مسیر اصلی خیابان را مسدود کرده است شهردار مشهد مقدس: اگر روش‌های نوین به کمک مدیریت شهری نیاید، امکان اداره شهر را نخواهیم داشت ویدئو | آغاز مسافرگیری فاز اول خط ۳ متروی مشهد از ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ رئیس شورای عالی استان‌ها: دو فوریت طرح اصلاح جزء (۳) بند (ب) ماده (۱۰۶) قانون برنامه پنج‌ساله هفتم، برای برقراری فوق‌العاده خاص کارکنان و کارگران شهرداری‌ها تصویب شد شورای اسلامی شهر مشهد تصویب کرد: نام‌گذاری ۴ سالن ورزشی به نام شهدا | نوسازی ناوگان ون فرسوده و واگذاری ۱۳۰ دستگاه ون «وانا» + فیلم سرویس‌دهی رایگان خط دو متروی مشهد در سالروز شهادت امام‌جعفرصادق(ع) (۴ اردیبهشت ۱۴۰۴) کیفیت هوای کلانشهر مشهد، در مرز آلودگی (۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) نوآوری، ضرورت و فرصت پیش‌روی مدیریت شهر نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: در دوره ششم، باید گره‌های چندده‌ساله شهر مشهد باز شود ساختمان ستاد و فرماندهی آتش‌نشانی مشهد در آستانه بهره‌برداری حاشیه هایی از ترافیک پل شهید عباسپور مشهد
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار| گلایه از مسیرهای دوچرخه در مشهد + پاسخ مسئولان

  • کد خبر: ۸۴۱۸۲
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
شهروند خبرنگار| گلایه از مسیرهای دوچرخه در مشهد + پاسخ مسئولان
گلایه شهروند مشهدی از عدم تکمیل مسیر دوچرخه در شهر و پاسخ مسئولان

پیام شهروند: در ساخت مسیر دوچرخه هیچ برنامه و نظم خاصی پیگیری نشده یک خیابان مسیر دوچرخه دارد و چند خیابان فاقد آن است.

پاسخ روابط عمومی سازمان ترافیک:

در چند سال گذشته کامل ترین و جامع ترین برنامه، احداث مسیرهای دوچرخه بوده است. تا سال نود و هفت، صد و چهارده مسیر دوچرخه داشتیم که این مسیرها، مسیرهای ناپیوسته بوده است، اما در افق چهار سال یک برنامه صد کیلومتری جدید تبیین شد که مسیر صدو هفده کیلومتری را به هم متصل کند و خوشبختانه اجرایی شد.

تقریبا بین صد و ده تا صد و بیست کیلومتر در این چهار سال احداث شد که مسیرهای قدیمی را به هم متصل کرد. اگر در مکانی مسیر دوچرخه پیوسته نیست، آن انتهای مسیر است و طبق برنامه قرار بوده است دویست و چهل کیلومتر تحویل مردم مشهد بدهیم که این مهم اجرایی شده است.

لازم به ذکر است نسبت به سال های قبل کیفیت آن به لحاظ ساختاری و سخت افزاری افزایش پیدا کرده است و هم نظارت بر آن . ضمنا سیستم بایدو هم به کمک راه آمده است و همکاران از آن استفاده می کنند و بر میزان رضایت مندی افزوده شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->