شهردار مشهد مقدس خبر داد: بهره‌برداری از ایستگاه بسیج خط۳ مترو مشهد در دهه فجر ۱۴۰۴ رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد: نسخه مازوت کم‌گوگرد برای کاهش آلایندگی صنایع و نیروگاه‌ها + فیلم اضافه‌شدن ۳۰۰ اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد (۸ آبان ۱۴۰۴) انصاری: نظام ویژه استاندارد خراسان رضوی تدوین می‌شود | اعطای «نشان ملی زائر» از سال ۱۴۰۵ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: بهبود ترافیک و توسعه حمل‌ونقل، اولویت شورای ششم است شهردار مشهدمقدس: تقاطع انقلاب اسلامی گره‌گشای ترافیک مناطق جنوبی و مرکزی شهر است + فیلم تکمیل ۱۱ بخش از ۱۲ پروژه ساماندهی تقاطع انقلاب اسلامی مشهد مشهد در وضعیت قرمز آلودگی | امروز نفس‌کشیدن سخت شد! (پنجشنبه، ۸ آبان ۱۴۰۴) مسیر دسترسی بولوار امام‌خمینی(ره) به میدان حافظ در تقاطع غیرهم‌سطح انقلاب اسلامی مشهد بازگشایی شد پایان انتظار و نفس تازه در بولوار شهید فخرایی مشهد | ۵ سال خاک و تاریکی به آسفالت و روشنایی رسید ضرورت تأمین منافع مردم مشهد در طرح بلندمرتبه‌سازی شهر بازگشایی مسیر دسترسی بولوار امام خمینی (ره) به میدان حافظ درتقاطع غیرهم‌سطح انقلاب مشهد پیشرفت ۷۰ درصدی فاز اول بوستان جهانشهر مشهد بازرسان، دیده‌بانان امین خدمت و سلامت اداری کنفرانس برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، برند علمی مشهد در تعامل میان دانشگاه و مدیریت شهری حادثه، مستأجر ساختمان‌های ناایمن شهر | گزارش آخرین وضعیت ۶۵۰ ساختمان ناایمن در بافت شهری مشهد بودجه حفظ و مرمت آثار تاریخی خراسان رضوی کمتر از نیازها | مرمت می کنیم اما به اندازه اعتبار یادمان «رستم و رخش» مشهد به دلیل اجرای پروژه چپ‌گرد شاهنامه جمع شد | نصب مجدد مجسمه پس از اتمام پروژه آلودگی شدید هوای مشهد طی روزهای آینده هم ادامه دارد | هوای امروز شهر، ناسالم برای همه شهروندان (چهارشنبه، ۷ آبان ۱۴۰۴) ضرورت توسعه فضا‌های شهری ویژه بانوان در مشهد مقدس
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار| گلایه از مسیرهای دوچرخه در مشهد + پاسخ مسئولان

  • کد خبر: ۸۴۱۸۲
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
شهروند خبرنگار| گلایه از مسیرهای دوچرخه در مشهد + پاسخ مسئولان
گلایه شهروند مشهدی از عدم تکمیل مسیر دوچرخه در شهر و پاسخ مسئولان

پیام شهروند: در ساخت مسیر دوچرخه هیچ برنامه و نظم خاصی پیگیری نشده یک خیابان مسیر دوچرخه دارد و چند خیابان فاقد آن است.

پاسخ روابط عمومی سازمان ترافیک:

در چند سال گذشته کامل ترین و جامع ترین برنامه، احداث مسیرهای دوچرخه بوده است. تا سال نود و هفت، صد و چهارده مسیر دوچرخه داشتیم که این مسیرها، مسیرهای ناپیوسته بوده است، اما در افق چهار سال یک برنامه صد کیلومتری جدید تبیین شد که مسیر صدو هفده کیلومتری را به هم متصل کند و خوشبختانه اجرایی شد.

تقریبا بین صد و ده تا صد و بیست کیلومتر در این چهار سال احداث شد که مسیرهای قدیمی را به هم متصل کرد. اگر در مکانی مسیر دوچرخه پیوسته نیست، آن انتهای مسیر است و طبق برنامه قرار بوده است دویست و چهل کیلومتر تحویل مردم مشهد بدهیم که این مهم اجرایی شده است.

لازم به ذکر است نسبت به سال های قبل کیفیت آن به لحاظ ساختاری و سخت افزاری افزایش پیدا کرده است و هم نظارت بر آن . ضمنا سیستم بایدو هم به کمک راه آمده است و همکاران از آن استفاده می کنند و بر میزان رضایت مندی افزوده شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->