«کافه بازی»، «کافه علم» و «کافه کارآفرینی» ویژه دختران مشهدی احداث می‌شود شهردار مشهد: بوستان‌های «بهشت» و «آفتاب» ویژه بانوان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد مبدا تعیین مسافت شهر مشهد از سایر شهر‌ها کجاست؟ چهارمین کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری در مشهد مقدس برگزار می‌شود نشان مشهدالرضا(ع) باعث رونق فعالیت‌های مردمی و جهادی می‌شود لزوم معرفی مشهد به عنوان دومین کلانشهر مذهبی دنیا روزشماری وقایع انقلاب اسلامی در مشهد، از اول تا چهارم دی‌ماه ۱۳۵۷ (بخش اول) | بیمارستان شاه‌رضا، پایگاه انقلاب مشهد آغاز هفته ملی مشهد با اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگی، هنری و گردشگری جذب ۲۱ بانوی آتش‌نشان در مشهد ابلاغ برنامه‌های استقبال از بهار ۱۴۰۴ در مشهد از نیمه دی‌ماه هوای کلانشهر مشهد، همچنان آلوده است (۲ دی ۱۴۰۳) ناصحی: رویداد نشان مشهد الرضا(ع) باید در سطح ملی و بین المللی دیده شود نشان مشهد الرضا(ع)؛ فرصتی برای آشنایی نسل آینده با چهره‌های تاثیرگذار اقتصادی مشهد برگزاری اولین نشست کارگروه زیارت شورای عالی استان‌های کشور اختصاص ۱۳۰ تاکسی ون به تاکسیرانی مشهد (۲۸ اذر ۱۴۰۳) یادگارهای کوهسنگی مشهد در دل سازه‌های شهر حل اختلاف میان وزارت کشور و ایران‌خودرو بر سر ۹۰ تاکسی ون شهرداری مشهد بررسی مشکلات ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در محلات حاشیه شهر مشهد | لنگرانداختن بسازوبفروش‌ها در بولوار توس آغاز اولین روز زمستان در مشهد با آلودگی هوا سرپرست شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد منصوب شد (یکم دی ۱۴۰۳) امضای تفاهم‌نامه ٢ هزار میلیارد تومانی برای سامان‌دهی محور‌های ورودی مشهد مقدس
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار| گلایه از مسیرهای دوچرخه در مشهد + پاسخ مسئولان

  • کد خبر: ۸۴۱۸۲
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
شهروند خبرنگار| گلایه از مسیرهای دوچرخه در مشهد + پاسخ مسئولان
گلایه شهروند مشهدی از عدم تکمیل مسیر دوچرخه در شهر و پاسخ مسئولان

پیام شهروند: در ساخت مسیر دوچرخه هیچ برنامه و نظم خاصی پیگیری نشده یک خیابان مسیر دوچرخه دارد و چند خیابان فاقد آن است.

پاسخ روابط عمومی سازمان ترافیک:

در چند سال گذشته کامل ترین و جامع ترین برنامه، احداث مسیرهای دوچرخه بوده است. تا سال نود و هفت، صد و چهارده مسیر دوچرخه داشتیم که این مسیرها، مسیرهای ناپیوسته بوده است، اما در افق چهار سال یک برنامه صد کیلومتری جدید تبیین شد که مسیر صدو هفده کیلومتری را به هم متصل کند و خوشبختانه اجرایی شد.

تقریبا بین صد و ده تا صد و بیست کیلومتر در این چهار سال احداث شد که مسیرهای قدیمی را به هم متصل کرد. اگر در مکانی مسیر دوچرخه پیوسته نیست، آن انتهای مسیر است و طبق برنامه قرار بوده است دویست و چهل کیلومتر تحویل مردم مشهد بدهیم که این مهم اجرایی شده است.

لازم به ذکر است نسبت به سال های قبل کیفیت آن به لحاظ ساختاری و سخت افزاری افزایش پیدا کرده است و هم نظارت بر آن . ضمنا سیستم بایدو هم به کمک راه آمده است و همکاران از آن استفاده می کنند و بر میزان رضایت مندی افزوده شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->